Sunday, August 11, 2013

Junz Wong Tidak Layak Menjadi Pemimpin Politik Jika Takut Mengkritik Anwar

Dulu pemimpin-pemimpin pembangkang juga yang kutuk Pak Lah.. Tapi hari ini pembangkang puji melambung Pak Lah hanya kerana bekas Perdana Menteri itu berani membuat kritikan terhadap Tun Mahathir.. Hanya kerana keberanian Pak Lah itu, maka si Junz Wong pun buatlah kenyataan bangang bahawa "we should have more BN leaders like Pak Lah"..

Hello Brather Junz, adakah keberanian mengkritik sebegitu yang diperlukan untuk membangunkan sebuah negara? Bagaimana jika semua pemimpin-pemimpin BN berani mengkritik, mengutuk dan mencaci Tun Mahathir? adakah ahli-ahli politik pembangkang termasuk Junz akan bersara atau keluar menyertai BN? Patutlah ramai orang bercakap diluar sana bahawa DAP Sabah penuh dengan pemimpin-pemimpin oportunis dan tin kosong..

Memandangkan keberanian mengkritik, mengutuk dan mencaci itu menjadi ukuran penting untuk menjadi seorang pemimpin politik yang disegani, maka Junz Wong juga patut sedar bahawa dirinya juga tidak layak berada dalam arena politik.. Untuk apa dia berpolitik jika takut mengkritik Anwar Ibrahim yang juga bos dia sendiri? Bila Anwar musnahkan ekonomi negara, meliwat, melanggan pelacur, naik jet mewah, beli banglo mewah, naik helikopter, miliki akaun RM3 bilion dan sebagainya, pernah si Junz Wong bising?? Jangankan dikirik, malah disokong pula ketua munafik itu...

0 comments:

Post a Comment

Important - The views expressed and the links provided on our comment pages are the personal views of individual contributors and do not necessarily reflect the views of Borneo Bullet.