Thursday, June 20, 2013

Musa Aman Layak Dicalonkan Naib Presiden UMNO Malaysia

KAMI mewakili 164 Cawangan dari Zon Sekong, Zon Karamunting, Zon Kepulauan dan Zon Pedalaman UMNO Bahagian Batu Sapi yang telah sebulat suara bersetuju menyokong Datuk Seri Musa Aman sebagai calon Naib Presiden UMNO Malaysia jika beliau tidak mempunyai sebarang halangan untuk bertanding jawatan tersebut.

Ini berikutan pencapaian terbaik Datuk Seri Musa dalam membangunkan negeri Sabah dari semua aspek dan berjaya mengekalkan kekuatan Barisan Nasional sebagai Kerajaan Negeri pemerintah.

Datuk Seri Musa wajar diberi peluang dan diberi mandat untuk bersama saf kepimpinan UMNO pusat bagi memastikan UMNO khasnya sentiasa relevan di hati rakyat Sabah. 

Datuk Seri Musa juga diyakini akan mendapat sokongan penuh 22 daripada 26 Ketua Bahagian UMNO seluruh Sabah. Dengan kekuatan sokongan seperti ini, adalah tidak menjadi penghalang dan untuk menang dalam pemilihan UMNO pada kali ini yang akan menampilkan sistem pengundian terbuka baru. 

Oleh itu, kepada Datuk Seri Musa Aman, kami akan senantiasa menyokong penuh kepimpinan YAB Datuk Seri menerajui Sabah sekaligus menjadi saf kepimpinan tertinggi dalam UMNO Malaysia.

Salam Hormat,

AHLI UMNO BATU SAPI

0 comments:

Post a Comment

Important - The views expressed and the links provided on our comment pages are the personal views of individual contributors and do not necessarily reflect the views of Borneo Bullet.