Saturday, February 23, 2013

Edisi Fitnah: Klip video pemberian kad pengenalan kepada warga asing

Memang banyak kemajuan kita lihat pada pembangkang negara ini sebaik merampas 4 buah negeri. Kuasa beli atau kuasa berbelanja mereka semakin meningkat walaupun dalam setiap kempen mereka masih menggunakan skrip lama kononnya parti mereka miskin dan tidak ada sumber dana.

Selain mampu memiliki pelbagai jentera (kempen) mewah, pembangkang juga sudah mampu menggaji beberapa blogger dengan elaun sebanyak RM3000 sebulan hanya dengan menulis beberapa artikel fitnah sehari (rujuk SINI dan SINI). Tidak cukup penyebaran fitnah melalui artikel, kini fitnah dalam bentuk video pula disebarkan untuk tatapan masyarakat seluruh dunia. Berapa bangla-bangla (pelakon) ini dibayar untuk menjayakan filem pendek versi pembangkang ini? Dan berapa pula bayaran untuk direktor terencat akal ini?

Betullah kata Datuk Seri Tengku Adnan Mansor bahawa pembangkang benar-benar semakin terdesak untuk merampas kerajaan sehingga sanggup melakukan apa saja cara tanpa memikirkan dosa dan pahalanya.
KUALA LUMPUR : Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Mansor membidas segelintir pihak khususnya pakatan pembangkang yang terus-terusan melontar fitnah kepada kerajaan Barisan Nasional (BN) menjelang Pilihan Raya Umum (PRU) 13 termasuklah yang terbaru video pendek berkenaan pemberian kad pengenalan kepada warga asing. 
Tegasnya, beliau tidak terkejut sekiranya akan wujud lebih banyak video atau bahan lain yang digunakan untuk memburukkan kerajaan selepas ini kerana pakatan pembangkang memang terkenal dengan perangai suka menabur fitnah, menipu dan memanipulasi apa sahaja isu demi menjatuhkan kerajaan di bawah pimpinan BN. 
“Saya ada terima kiriman video tersebut yang gambarkan kononnya kerajaan memberikan kad pengenalan kepada warga asing untuk membolehkan mereka mengundi pada PRU 13. Saya ingin tegaskan di sini, perkara ini tidak pernah berlaku. Ini semua kerja pembangkang yang suka melempar fitnah. - Sabahkini

1 comments:

Important - The views expressed and the links provided on our comment pages are the personal views of individual contributors and do not necessarily reflect the views of Borneo Bullet.