Tuesday, August 27, 2013

Senyuman Junz Wong Adalah Bukti Kejayaan DAP Memperbodohkan Pengundi Likas

Pengundi Likas patut berterima kasih dan bersyukur kerana mepunyai wakil rakyat yang sangat aktif ke hulu ke hilir hingga ribuan Kilometer jauhnya semata-mata mahu menaikkan popularitinya setanding dengan Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng.. Sekembalinya Junz Wong dari Pulau Pinang, kini beliau terus ke Sandakan kononnya mahu menunjukkan sokongan dan kesetiakawanan kepada Stephen Wong dan George Hiew (DISINI).. Jelas terpancar kegembiraan Junz setiap kali bertemu rakan-rakannya di merata-rata tempat hinggakan beliau terlupa bahawa dia adalah wakil rakyat yang diberikan mandat oleh pengundi-pengundi Likas, bukannya pengundi Sandakan, Elopura mahupun Pulau Pinang..

Jika Christina Liew boleh turun padang mendengar dan menyelesaikan masalah-masalah rakyat di kawasannya, Junz pula sekadar membangkitkan isu Lynas dan juga petisyen Sandakan dan Elopura.. Ketika pembangkang-pembangkang lain sibuk mendapatkan penjelasan mengenai masalah-masalah rakyat, Junz Wong pula sekadar melayari portal Free Malaysia Today dan mengambil artikel expired 2011 yang tidak ada kaitan langsung dengan Sabah, kemudian diulasnya seolah-olah perkara itu berlaku di Sabah masa kini.. Pendek kata, apa yang dilakukan oleh Junz, tidak lengsung mendatangkan manfaat kepada penduduk Likas yang mengundi beliau.. 

0 comments:

Post a Comment

Important - The views expressed and the links provided on our comment pages are the personal views of individual contributors and do not necessarily reflect the views of Borneo Bullet.